فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

پمپ لجن کش اسپیکو P-12-1

پمپ لجن کش اسپیکو

پمپ لجن کش اسپیکو P-12-1  از نوع پمپ آب لجن کش مخصوص پمپاژ لجن های غلیظ می باشد که با توجه به بهره گیری از استانداردهای بین المللی EN-ISO 60335-1 و EN-ISO 9906 و EN-ISO 60335-2-41 با پروانه ویژه جریان مخلوطی طراحی و ساخته شده است. در پروژه های مهندسی فاضلاب و دفع آب های زائد و فاسد صنعتی و خانگی و انتقال سیالات با زبری متوسط که باعث مسدود شدن مجاری می شوند همانند مواد له شده در مایعات، کاربرد بسیار مطلوبی دارد و می تواند مواد جامد معلق را تا قطر 15 میلی متر به راحتی انتقال دهد. این پمپ در صنعت سنگبری و کارخانجات شن شویی، پروژه های ساختمانی و نیز تصفیه خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ لجن کش اسپیکو با دهانه خروجی 2 اینچ با دور 2800 دور بر دقیقه و ولتاژهای  220 مثبت منفی 10 درصد و 380 مثبت منفی 10 درصد، با توجه به نوع پروانه جریان مخلوطی برای انتقال مایعات و لجن های غلیظ محتوی مواد جامد ریز و مواد له شده و یا مواد ساینده بصورتی طراحی شده است که با قدرت 1/5 کیلووات قابلیت انتقال لجن هایی با غلظت1/5  برابر آب را دارد.

-بدنه و پروانه و متعلقات اصلی پمپ لجن کش از چدن مخصوص داکتیل با آلیاژ GGG40 ساخته شده که در مقابل ضربه و خوردگی دارای مقاومت زیادی می باشند.

-استفاده از رنگ اپوکسی مخصوص یا همان رنگ مخصوص بدنه کشتی در تمام قطعات چدنی برای مقاومت بیشتر در مقابل خوردگی و زنگ زدگی.

-در کلیه پمپ های لجن کش اسپیکو از کابل مخصوص لاستیکی از نوع H07RN8 – F از شرکت Aristoncavi ایتالیا برای استقامت زیاد در مقابل رطوبت و نمک های محلول در سیال و همچنین محیط اسیدی و یا بازی لجن ها استفاده شده است.

-کلیه قطعات ریخته گری شده توسط متخصصین آلیاژ سازی شده تا مک و سوسه در قطعات وجود نداشته باشد، با این وجود شرکت اسپیکو کلیه قطعات حساس ریخته گری شده خود را توسط رزین مخصوص، نشتی گیری می نماید تا بدینوسیله درصد نفوذ آب به داخل الکتروموتور به صفر برسد.

-استفاده از سیل های مکانیکی ضد سایش سیلیکون کارباید با کیفیت مناسب که عمر پمپ را بالا برده است.

-استفاده از شفت و پیچ های استیل که مقاومت زیادی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی دارند.

-استفاده از رتور و استاتور ایتالیایی ساخت شرکت METRA S.P.A با سیم پیچی مخصوص همراه با اورلود حرارتی آلمانی شرکت Thermic در مدل های تکفاز، استفاده از خازن های ایتالیایی ساخت شرکت Ducati.S.P.A، سیل های مکانیکی ایتالیایی ساخت شرکت Umbra.S.P.A، واشرهای لرزه گیری ایتالیایی ساخت شرکت Filtomatic.S.P.A و بلبرینگ های ژاپنی ساخت شرکت Nachi کیفیت پمپ های تولیدی اسپیکو را با توجه به ساختار ولتاژ ایران با کیفیت فوق العاده برتر و همگام با استاندارد اروپایی به مصرف کنندگان عرضه می کند.

-در طراحی پمپ لجن کش اسپیکو برای کیفیت بهتر و مطمئن تر و بالا بردن عمر سیل های مکانیکی محفظه ای مملو از روغن مخصوص بین پمپ و الکتروموتور در نظر گرفته شده است که توسط 2 عدد سیل مکانیکی مخصوص و 2 عدد کاسه نمد روغن کاملا آب بندی می شود که شرایط نفوذ پذیری آب به داخل پمپ را به صفر می رساند و امکان بازدید روغن داخل آن توسط پیچ آلن نمره 8 در بغل و پایین پمپ امکان پذیر است.

-کلیه پمپ های اسپیکو دارای یک سریال مشخص می باشند که شماره شناسایی پمپ محسوب می گردد که بر روی بدنه حکاکی شده است.

-کلیه تولیدات شرکت اسپیکو با توجه به شرایط مندرج در کارت ضمانت همراه، به مدت 6 ماه تمام از تاریخ فاکتور و یا یک سال از تاریخ ساخت گارانتی می گردد.

-کلیه پمپ های تکفاز مجهز به سیستم Thermo Guard برای محافظت از سیم پیچی طراحی و ساخته شده است.

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ لجن کش اسپیکو هستید می توانید از برندهای لوارا، سائر، پنتاکس، ابارا، جهان پمپ، فدک پمپ و بهاران نوین بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان عامل فروش پمپ آب لجن کش اسپیکو اعلام می نماید که این پمپ آب لجن کش از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه  و بیشینه  قیمت پمپ لجن کش اسپیکو  P-12-1  از   16,040,000  الی  18,040,000  ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایران می باشد.

پمپ لجن کش نوید سهند 290/454-250

پمپ آب لجن کش نوید سهند

پمپ لجن کش نوید سهند 290/454-250

پمپ لجن کش نوید سهند 290/454-250  مناسب برای پمپاژ و انتقال ذرات معلق همراه سیال می باشد.

از مزایای پمپ لجن کش نوید سهند امکان نصب سریع، نیاز به فضای کم، نیاز به ایستگاه ساده و کم هزینه، امکان نصب ثابت S و نصب متحرک P هستند.

پمپ آب لجن کش نوید سهند دارای دو مکانیکال سیل بوده که در قسمت پمپ سیلیکون کارباید- سیلیکون کارباید و در قسمت موتور کربن – فولاد کرمدار می باشد.

جنس شفت یا محور پمپ لجن کش نوید سهند از فولاد ضد زنگ یا همان استنلس استیل و جنس پروانه آن از چدن GG-25 و همینطور جنس محفظهپمپ نیز از چدن GG-25 است.

پمپ آب لجن کش نوید سهند غرق آبی می باشد. بدین معنی که توسط سیالی که در اطراف پوسته آن قرار می گیرد خنک می شود، لذا حداکثر دمایی که سیال از اطراف پوسته پمپ لجن کش نوید سهند می تواند داشته باشد 35 درجه سانتیگراد می باشد.

فشار تست هیدرو استاتیکی در پمپ لجن کش نوید سهند 6 بار است. بدین معنی که حداکثر فشاری که اطراف پوسته این لجن کش می تواند مانع صدمه به آن گردد 6 بار می باشد یا همان 60 متر ارتفاع از سطح به سمت پایین چاه.

الکتروموتور موجود در پمپ لجن کش نوید سهند دارای کلاس حرارتی عایق F، درجه حفاظت IP68 و در ضمن مجهز به سنسورهای حفاظتی نیز می باشد.

اگر در صدد جایگزینی مناسب برای پمپ لجن کش نوید سهند هستید، می توانید از برندهای لوارا، پنتاکس، ابارا، حدید مشهد ، بهاران نوین، فدک و اسپیکو بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان عامل فروش پمپ لجن کش نوید سهند اعلام می نماید که این پمپ آب لجن کش از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه  و بیشینه  قیمت پمپ لجن کش نوید سهند 290/454-250  از         الی                    ریال می باشد.

این محصول ساخت کشور ایران می باشد.

پمپ لجن کش لوارا DIWA 07

پمپ لجن کش لوارا DIWA

پمپ لجن کش لوارا DIWA 07 که از دسته پمپ های الکتریکی لجن کش جهت آب نیمه پاکیزه و تمیز می باشد. پمپ لجن کش لوارا از فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل AISI 304 تولید می گردد و دارای سامانه سیل DRIVELUB است و پلیت دیفیوزر آن پوشیده شده توسط پلی اورتان می باشد که برای  بالا بردن مقاومت در مقابل سایش کاربرد دارد. پمپ آب لجن کش لوارا دارای پروانه باز از جنس استیل AISI 304 می باشد.

حداکثر غوطه وری پمپ آب لجن کش لوارا 7 متر بوده و ذرات معلق تا قطر 8 میلیمتر را قادر به جابجا کردن می باشد.

حداکثر درجه حرارتی که این پمپ آب قادر به فعالیت دائم در آن می باشد 50 درجه سانتیگراد است و چون این پمپ آب از نوع غرق آبی می باشد با آب اطراف پوسته خنک می شود و قادر به تحمل درجه حرارتی بالاتر از 50 درجه نمی باشد.

موتور پمپ لجن کش لوارا از نوع موتور خشک با کلاس عایق بندی F است و سربندی برق آن  به صورت تکفاز و سه فاز می باشد. موتور این پمپ آبدارای کلاس حفاظتی 50HZ است و از نوع 2 قطبی به همراه حفاظ حرارتی 60HZ تعبیه شده داخلی می باشد. در موتورهای تکفاز خازن نصب شده به صورت توکار می باشد.

سامانه سیل DRIVELUB موتور الکتریکی نور آبی Waterlight که از طریق سامانه سیل گوناگون به همراه محفظه روغن محافظت می گردد، دارای یک V-ring و سیل مکانیکی کاربید سیلیکون کاملا مقاوم در جهت پوشش و سایش بعلاوه اینکه seal lip بطور مداوم توسط سامانه DRIVELUB روغنکاری می گردد و یک مانع کامل را در برابر نفوذ تامین می نماید که از دیگر ویژگی های پمپ لجن کش لوارا می باشد.

از پمپ آب لجن کش لوارا سری DIWA جهت زه کشی زیر زمین ها، گاراژها، سرداب ها، زه کشی سایت های ساختمانی، تخلیه منابع و مخازن، آبیاری باغ و چمن، پمپاژ آب فاضلابی ماشین های لباسشویی، دوش، سینک و تخلیه منابع در صنعت و کاربردهای زیست محیطی استفاده می کنند.

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ آب لجن کش لوارا هستید می توانید از برندهای پنتاکس، سائر، ابارا، فدک، اسپیکو و بهاران نوین بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان عامل فروش پمپ لجن کش لوارا اعلام می نماید که این پمپ آب لجن کش از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذاخرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می کند.

کمینه  و بیشینه  قیمت پمپ لجن کش لوارا DIWA 07 تکفاز از   16,040,000  الی  18,040,000  ریال می باشد.

این پمپ ساخت کشور ایتالیا می باشد.

پمپ سیرکولاتور ایران سهند ETA-50-16

پمپ سیرکولاتور ایران سهند

پمپ سیرکولاتور ایران سهند ETA-50-16

پمپ سیرکولاتور ایران سهند ETA-50-16  از نوع پمپ های خطی سیرکولاتور آب گرد می باشد و جهت سیستم های گرمایشی و سیرکولاسیون آب گرم کاربرد موثری دارد. این پمپ سیرکولاتور خطی در منازل و آپارتمان های مسکونی،ساختمان های اداری و صنایع کاربرد فراوانی دارد و  دارای تکنولوژی بالایی می باشد. محورهای داخلی الکتروموتور و واسطه از استیل یک پارچه ساخته شده است و دارای خنک کننده می باشد و نیازی به آژیر – ترموستات – کلاج – پلاتین و کوبلینگ و روغن کاری ندارد.

زاویه قرارگیری مکش و دهش در پمپ سیرکولاتور ایران سهند 180 درجه می باشد. طراحی این پمپ سیرکولاتور به گونه ای است که واسطه ای بین پمپ و موتور قرار نگرفته و اصطلاحا به آن پمپ سیرکوله شفت مستقیم می گویند. نداشتن واسطه باعث گردیده که پمپ سیرکوله ایران سهند نیازی به روغن کاری و سرویس نداشته باشد. نوع پوسته پمپ سیرکوله ایران سهند از چدن و نوع پوسته الکتروموتور آن از جنس آلومینیوم می باشد. جنس پروانه این پمپ سیرکوله از نوع باکالیت و در ضمن در پمپ ایران سهند از مکانیکال سیل ایتالیایی استفاده گردیده و نوع سیم پیچی موتور آن از جنس مس می باشد. این پمپ سیرکوله دارای موتوری با دور 1450 RPM  می باشد که باعث می گردد این  پمپ به صورت دائم کار فعالیت داشته باشد. از دیگر ویژگی های پمپ سیرکولاتور ایران سهند وجود دو پروانه آلومینیومی جهت خنک کردن موتور پمپ در دو سر آن می باشد.

اگر درصدد جایگزینی مناسب جهت پمپ سیرکولاتور ایران سهند هستید می توانید از برندهای گراندفوس، لوارا، داب، کالپدا، هالم، سمنان انرژی، آزاد البرز، نوید سهند، بلند گاست بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ سیرکولاتور ایران سهند اعلام می نماید که این نوع از پمپ سیرکولاتور ایران سهند از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

 

کمینه و بیشینه قیمت پمپ سیرکولاتور ایران سهند ETA-50-16 (تکفاز) از              الی 16,000,000  می باشد.

کمینه و بیشینه قیمت پمپ سیرکولاتور ایران سهند ETA-50-16 (سه فاز) از                 الی 13,600,000  می باشد.

 

این پمپ سیرکولاتور ساخت کشور ایران می باشد.

پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران 2” A7

پمپ آب سیرکولاتور خطی بلند کاست تهران

پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران 2” A7

پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران 2” A7 از نوع پمپ های خطی سیرکولاتور آب گرد می باشد و جهت سیستمهای گرمایشی وسیرکولاسیون آب گرم کاربرد موثری دارد. این پمپها در منازل مسکونی ،ادارات و صنایع کاربرد فراوانی دارند و دارای تکنولوژی بالایی می باشند. موتور این پمپ سیرکولاتور از طریق واسطه به پمپ اتصال یافته و به روغن کاری و سرویس دوره ای نیازمند می باشد ،برای محور پمپ های بلند کاست تهران از قطعه بزرگی استفاده شده است که سطوح یاتاقانی بزرگی راتشکیل می دهند. طوقه مخصوص ضد ضربه که یکپارچه بامحور ساخته شده است از حرکت ضربه ای انتهای محور که موجب خرابی کاسه نمد و یا یاتاقانها می شود جلوی گیری می کند.

زاویۀ قرارگیری مکش و دهش در پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران 180 می باشد. جنس پوستۀ پمپ سیرکوله بلند کاست از چدن و جنس پوستۀ واسطه موتور این پمپ از آلومینیوم می باشد. پروانه پمپ سیرکوله بلند کاست از نوع باکالیت می باشد. موتور پمپ سیرکوله بلند کاست از نوع دائم کار با دور 1450 RPM می باشد.

اگر در صدد جایگزینی مناسب جهت پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران هستید می توانید از برندهای گراندفوس ،لوارا ،داب ،کالپدا ،هالم ،سمنان انرژی ،آزاد البرز ،نوید سهند ،ایران سهند بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران اعلام می نماید که این نوع از پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران از قیمت فروش مناسب بر خوردار می باشد ،لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کمینه و بیشینه قیمت پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران 2” A7 تکفاز از 10,065,000 الی 14,560,000 ریال می باشد.

کمینه و بیشینه قیمت پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران 2” A7 سه فاز از 8,980,000 الی 13,140,000 ریال می باشد.

این پمپ سیرکولاتور ساخت کشور ایران می باشد.