فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

عمل جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی؟


امروزه بیشتر افراد به دنبال زیبایی صورت هستند و دوست دارند به قول معروف پیری را شکست دهند. بلفاروپلاستی جراحی است که ما به شدت توصیه می کنیم آن انجام دهید زیرا چشم ها بیشترین تاثیر را بر زیبایی دارند.در این مطلب میخواهیم برای شما درباره بلفاروپلاستی با شما صحبت کنیم. با ما باشید و این موضوع جذاب را از دست ندهید .


بلفاروپلاستی که به آن جراحی پلک نیز گفته می شود ، یک روش جراحی است که پلک های افتاده یا آویزان را اصلاح می کند. از آنجا که پوست پلک نسبت به سایر نواحی صورت نازک است ، تمایل بیشتری از خود برای اولین علائم پیری را نشان دهد. پلک هایی که افتاده یا آویزان می شوند ، می توانند بر دید محیطی شما تأثیر بگذارند و فعالیت های روزمره را دشوارتر کنند.


  

با بلفاروپلاستی پوست و چربی اضافی از بین می رود و ماهیچه ها و بافت های پلک سفت می شود. این ماده پوستی را که به سمت میدان بینایی افتاده کاهش می دهد و بینایی محیطی را بهبود می بخشد.


انواع بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در کل به دو نوع تقسیم می شود: عملکردی و آرایشی

بلفاروپلاستی عملکردی: بلفاروپلاستی عملکردی پوست اضافی را که زمینه دید شما را مبهم می کند ، از بین می برد. اگر تشخیص داده شود که این روش از نظر پزشکی ضروری است ، ممکن است تحت پوشش بیمه پزشکی باشد. با آزمایش میدان بینایی شما با استفاده از آنالیز کننده میدان دید همفری (HVF) میزان بینایی تحت تأثیر قرار می گیرد.

بلفاروپلاستی آرایشی: بلفاروپلاستی آرایشی را می توان روی پلک بالا یا پایین و یا روی هر دو انجام داد. بسته به نوع بلفاروپلاستی پلک پایین ، یا پوست اضافی در پلک پایین برداشته می شود و یا توزیع مجدد یا حذف چربی اضافی انجام می شود

.

قبل از انجام بلفاروپلاستی باید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید. اگرچه این روش می تواند ظاهر پلک های شما را بهبود بخشد ، اما به طور چشمگیری صورت شما را تغییر نمی دهد.

کاندیداهای بلفاروپلاستی

اگر قصد انجام بلفاروپلاستی را دارید ، باید در سلامت کامل باشید ، سیگار نکشید ، بیماری چشم جدی نداشته باشید و دارای بافت صورت و عضله سالم باشید.

روش بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی معمولاً در شرایط سرپایی انجام می شود و به بی حسی موضعی و آرام بخشی نیاز دارد. بسته به اینکه روی پلک های بالا و پایین پلک بزنید ، این روش ممکن است بین 30 تا 60 دقیقه طول بکشد.

اگر پلک های بالایی شما تحت عمل قرار بگیرند ، خطوط برش معمولاً در امتداد خطوط چین طبیعی پلک های شما ایجاد می شوند. پس از ایجاد برش ها ، رسوبات چربی و پوست اضافی برداشته می شود و ممکن است نواری از عضله چشمی که پلک ها را احاطه کرده است ، برداشته شود تا چین درپوش عمیق شود.

اگر از طریق پلک های پایین جراحی کرده اید

، ممکن است برشی دقیقاً زیر خط مژه تحتانی یا در قسمت داخلی پلک پایین ایجاد شود. بسته به روش ، پوست اضافی در پلک پایین برداشته می شود یا چربی توزیع مجدد می شود یا از بین می رود.

بعد از عمل ، برش های شما با بخیه های قابل جدا شدن ، چسب های پوستی یا نوار جراحی بسته می شوند.


خلاصه مطلب

در این مطلب برای شما درباره بلفاروپلاستی و انواع روش های بلفاروپلاستی با شما صحبت کردیم و همینطور بیان کردیم که چه کسانی می توانند کاندیدای مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی باشند که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما بوده باشد و از آن بهره باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.