فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

تسمه پلاستیکی بسته بندی از تبریز چگونه انجام می گیرد؟

فروش تسمه پلاستیکی بسته بندی , در انواع جنس ها و مدل های مختلف تولید می شود و کاربرد های مختلفی در صنایع بسیار زیادی دارد و برای بسته بندی اصولی محصولات و . . . نیاز می باشد .

تسمه های بسته بندی امروزه باعث شده اند تا حمل نقل محصولات و قطعات و . . . نیز اسان تر و راحت تر شود تسمه های بسته بندی توسط دستگاه های تسمه کش مورد استفاده قرار می گیرند ، و با اینکه سازوکار ساده ای دارند ولی  اهمیت بالایی در عمل بسته بندی دارند .

تسمه بسته بندی چیست ؟

تسمه بسته بندی برای دستگاه های تسمه کش استفاده می شود و در سایز های مختلف توسط برند های مختلف نیز تولید می شود و حتی رنگ های مختلفی نیز دارد .

تسمه های بسته بندی به صورت رول در کارخانه ها تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند ، تسمه های بسته بندی در جنس های مختلفی وجود دارد برای مثال می توان به ( تسمه های فلزی / پلاستیکی / عاج دار / و . . . ) اشاره کرد که هر کدام کاربرد های خاص خود را در زمان بسته بندی دارند .

انواع تسمه بسته بندی در بازار

تسمه های فلزی همان گونه که از اسمشان پیداست از جنس فلز و یا آلیاژ های مختلف هستند که کاربرد های بسیار زیادی در زمینه بسته بندی کالا های سنگین دارند و بیشتر برای بسته بندی کالا های با حجم بزرگ استفاده می شوند .

تسمه های پلاستیکی

بیشترین کاربرد را در بسته بندی تسمه های پلاستیکی دارند ، تسمه های پلاستیکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی کالا ها و محصولات هستند و برای بسته بندی کارتون ها و جعبه های کالا ها بسیار مناسب می باشند .

تسمه های پلاستیکی باز به دو نوع تقسیم می شوند :

  • تسمه پلاستیکی عاج دار
  • تسمه پلاستیکی ساده
  1. عاج دار : تسمه بسته بندی عاج دار پلاستیکی دارای شیار ها و عاج های منظم بر روی خود می باشد که برای محکم نگه داشته شدن کالا توسط تسمه طراحی شده اند ، این نوع تسمه ها را می توانید به راحتی در دستگاه تسمه کش استفاده کنید ، این نوع تسمه در سایز های مختلف نیز تولید می شود و شما می توانید سایز مورد نظر خود را از بازار خرید کنید .
  2. تسمه ساده : تسمه ساده پلاستیکی بر روی خود هیچ گونه عاج و شیاری ندارد و کاملا صاف طراحی شده است و برای بسته بندی کالا های نیمه سنگین استفاده می شود و در سایز های متفات نیز تولید می شود .

نکته : تسمه های بسته کاربرد های زیادی در تولیدی ها / کارگاه ها / کاخانجات / و . . . دارند و از اهمیت بالایی در زمینه بسته بندی برخوردار هستند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://iranpack.net/sell-plastic-packaging-straps/ مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.