فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

استابلایزر

استابلایزر

استابلایزراستابلایزر چیست؟

معرفی دستگاه استابلایزر (Stabilizer)

تحقیقات انجام شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی لوازم برقی، نویزها ، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی ، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتا ً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور ، پاور و غیره اتفاق می افتد .

به همین منظور برای حفاظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و غیره ۰۰۰ حتما ً باید از دستگاههای استابلایزر استفاده نمود همچنین لازم به ذکر است ، فروشندگان و تولید کنندگان این گونه لوازم در قبال اشکالات به وجود آمده به دلیل نوسانات برق در دستگاه های فاقد استابلایزر هیچ گونه گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند .

در ضمن هزینه ناشی از خسارات احتمالی و عملکرد نا مطلوب دستگاه در اکثر مواقع به مراتب بیش از هزینه پیشگیری (استفاده از استابلایزر) می باشد .

تفاوت ترانس های استابلایزر با محافظ ها

دستگاه محافظ ، فقط دارای یک برد الکترونیکی می باشند که به هنگام بالا و یا پائین بودن ولتاژ برق شهر از حدتعریف شده برق را قطع می نمایند و نیز یک مدار تاخیر جهت وصل مجدد برق شهر با زمان معین می باشند که این سیستم به دلیل بدوی بودن آن محافظ مطمئن و کاملی برای دستگاههای مصرف کننده نمی باشد ولی استابلایزرفاصله میکروکنترولرهوشمند با توانائی ها و ویژگی هایی که در ذیل به برخی از آنها اشاره شده محافظ بسیار مطمئن برای لوازم برقی می باشد.

  • تثبیت برق شهر

برق شهر دارای نوسانات ولتاژ است، به همین دلیل استفاده از استابلایزر میتواند با تثبیت ولتاژ به میزان قابل توجهی عمر و راندمان دستگاه های مصرف کننده را بالا ببرد.

  • محافظت در مقابل اتصال کوتاه

اگر به هر دلیلی اتصالی در خروجی و یا مدارات داخلی استابلایزر اتفاق بیافتد بلافاصله دستگاه به صورت اتوماتیک توسط میکروکنترلر تعبیه شده ، خروجی را قطع نموده و از بروز هرگونه ایراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگیری می نماید .

  • کاهش هزینه مصرف برق

افت ولتاژ برق شهر باعث اختلال در عملکرد دستگاه ها شده و قدرت نامی و راندمان الکتروموتور را به حد قابل توجهی کاهش می دهد که باعث پایین آمدن دور الکترو موتور و گرم شدن آن خواهد شد و به تبع آن تلفات انرژی افزایش می یابد و در نهایت برق زیادی را مصرف می کند که پیرو نظریه کارشناسان این امر ، در بعضی از مواقع افزایش مصرف برق تا ۲۵% نیز می باشد .

  • محافظت در مقابل رعد و برق و های ولتاژ (High Voltage) و نوسانات لحظه ای و اسپایکها

یو پی اس برای ابزار دقیق و اندازه گیری

یو پی اس برای ابزار دقیق و اندازه گیری

ابزار دقیق و اندازه گیری صنعتی
به استفاده بهینه از سیستم های رایانه ای , ابزارهای الکترونیکی و لوازم خاص به عنوان جایگزینی برای متصدیان انسانی به منظور بررسی و مدیریت پروسه های صنعتی اتوماتیک سازی صنعتی گفته میشود. در عصر حاضر استفاده اتوماسیون صنعتی و لوازم دقیق در صنعت و فرایند های متعدد صنعت خیلی بیشتر دیده میشود. مدیریت فرآیند و سیستمهای اندازه گیری پیچیده ای که در صنعت های کاری مانند گاز , نفت , فراورده های نفتی ، صنایع شیمیایی و غذایی، خودرو سازی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد ، نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس می باشند .

کاربرد یو پی اس در ابزارهای دقیق و اندازه گیری

پیشرفت هایی که از لحاظ تکنیک امروزه در مدیریت پروسه و محاسبه پارامترهای متعدد صنعتی مانند فشار ، جریان ، دما و مسائل دیگر موجب بالا رفتن کیفیت محصولات و پایین آمدن هزینه های تولید شده است. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ملزوم افزایش کمیت , کیفیت یک محصول تولید شده در هر کدام از صنایع بیان شده، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک  الکترونیکی می باشد که از آنها به عنوان ابزار دقیق یاد میشود.، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک الکترونیکی می باشد که از آنها به عنوان ابزار دقیق یاد میشود.

یو پی اس مناسب برای ابزارهای دقیق و اندازه گیری

حتما صحت عملکرد این تجهیزات ، پیرو موجود بودن برق بدون هرگونه اختلال و نوسان و همچنین وجود یک برق اضطراری (یو پی اس ).

وب سایت یو پی اس ایران (UPS IRAN) شما را درباره هر گونه اطلاعاتی در مورد یوپی اس , باتری , شرکت های معتبر فروش یو پی اس آگاه میکند , همچنین برای بهره مند سازی ما از نقطه نظرات خود لطفا در تالارهای گفتگوی ما شرکت کنید.

یو پی اس های مناسب برای سیستم های دقیق اندازه گیری :


یو پی اس برای درب های اتوماتیک

یو پی اس برای درب های اتوماتیک

یو پی اس برای درب های اتوماتیکدرب های اتوماتیک از جمله مهمترین تجهیزات نصبی ساختمانهای مدرن هستند. انواع مختلفی از این دربها در ادارات و ساختمانهای اداری و تجاری و محتمعهای مسکونی و کارخانحات استفاده میشوند. بسته به محل کاربرد آن ممکن است ختی بصورت ۲۴ ساعته در حال کار باشند. عملکرد درست این دربهل بمنظور اطمینان از ورود و خروج روان در ساختمان بسیار ضروری است.

از اینرو همواره یک سیستم یو پی اس برای تامین برق اضطراری به مدت ۳ تا ۸ ساعت بسته به میزان دسترسی به برق شهری، ضروری است. انواعی از دربهای اتوماتیک مانند دربهای پارکینگ و انبار در طول شبانه روز به دفعات کمتری نسبت به ساختمانها بتز و بسته میشوند ولی اطمینان از باز و بسته شدن کامل درب در هنگام خروح یا ورود به پارکینگ از اهمیت امنیتی بالایی برخوردار است. در این نقاط پارکینگ عمومی و شخصی در صورتی که برق شهر در حین باز یا بسته شدن درب قطع کردد، بلافاصله سیستم یو پی اس وارد مدار شده و عملیات درب را کامل میکند و سپس آنرا بطور کامل میبندد.

کارایی این دستگاه در دربهای اتوماتیک بانکها مشخصتر است. دربهای بانکها و بطور کلی همه سیستم بانکی و ایمنی و امنیتی باید مجهز به سیستمهای یو پی اس قدرتمند چندگانه باشند تا در هر شرایطی دربها بطور کامل و مطابق برنامه باز و بسته شوند. بویژه هنگام بروز سرقت، برقهای اظطراری وارد مدار شده و عملیات بستن همه دربهای داخلی و خارحی را انجام میدهند.

کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریزکلینیک و درمانگاه زیبایی حکیمان در تبریز جزو تخصصی ترین مجموعه های کاشت مو در تبریز میباشند که انواع خدمات کاشت مو در تبریز ، و کاشت مو را با جدیدترین و آخرین متد های بروز دنیا و دنیای پزشکی به هم شهری های محترم ارائه می کنند.

کلینیک حکیمان با توجه بهره مندی از پزشکان متخصص و کادر مجرب و فعالیت تخصصی در حیطه پوست و مو در تبریز این اطمینان را به شما میدهند که زیبایی از دست رفته شما را برایتان بازگردانند. با توجه به حساسیت مو و زیبایی بین افراد جامعه مخصوصا جامعه ایرانی که هم از لحظ روانی و هم از لحاظ روابط اجتماعی از این رو مرکز کاشت مو در تبریز با پیشرفته ترین دستگاهها و ابزار ها جهت ارائه کاشت مو در تبریز آماده ارائه بهترین خدمات میباشد.


کلمات کلیدی:

کاشت مو در تبریز ، کاشت مو ، کاشت مو تبریز ، خدمات کاشت مو در تبریز ، کلینیک کاشت مو در تبریز ، کلینیک مو در تبریز ، زیبایی مو در تبریز ، بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز ، پزشک متخصص کاشت مو در تبریز ، دکتر کاشت مو در تبریز، کاشت مو در تبریز ، Hair transplantation in Tabriz