فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

پمپ گراندفوس

پمپ گراندفوس ، پمپ grundfos، پمپ آبگراندفوس

فروش پمپ آب دانمارکی grundfos (پمپ گراندفوس)

پمپ آب گراندفوسگراندفوس یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان پمپ آب در جهان به شمار می رود.
شروع کار گراندفوس در سال 1945 در روستای کوچکی در دانمارک با سام برینگبرو شروع و با تولید کردن سالانه بیش از 16 میلیون پمپ آب به یکی از پیشتازان در عرضه تولید پمپ در جهان تبدیل گشت .


گراندفوس در سطح جهانی دارای بیش از 18 هزار کارمند است و با در دست داشتن بیش از 50 درصد بازار پمپ های الکتریکی سیرکولاسیون یا چرخشی، مطرح ترین تولید کننده الکترو پمپ چرخشیدر سطح جهان می باشد.
علاوه بر پمپ های الکتریکی، گراندفوس تولید کننده موتور های استاندارد و شناور بوده و همچنین تولید کننده قطعات الکترونیکی با بیشترین کیفیت به لحاظ مانیتورینگ و کنترل پمپ ها با فناوری جدیدی با برند Blueflux که با بهترین کیفیت در بین سایر محصولات بازار می­باشد را تولید و عرضه می­نماید.
محصولات و خدمات شرکت گراندفوس ، توسط بیش از هشتاد شرکت در 55 کشور در سراسر جهان عرضه می شوند. بعلاوه محصولات گراندفوس در بسیاری از کشورها در سطح جهان توسط نمایندگان عرضه هر کشور در سطحوسیعی به فروش می­رسد.

گروه بازرگانی مستر به عنوان نماینده رسمی گراندفوس در ایران و با دارابودن امکانات و خدمات دهی ویژه در خدمت مشتریان عزیز می باشد . بنابراین همکاران و مشتریان عزیزمیتوانند از بخش محصولات گراندفوس در این سایت ؛ اطلاعات و محصولات خود را گزینشو با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید .

پمپ آب گراندفوس:

مشهورترین پمپ آب خانگی Grundfos سری CM  آن می باشد. این پمپ ها از مدلگریز از مرکز و به صورت طبقاتی افقی تولید می شوند. تعداد طبقات افقی با توجه به میزان تامین آب در گونه های مختلف ، فرق میکند . جنس پمپ گراندفوس مدل های CM  از استیل خالص می باشد که این مزیت باعث جلوگیری از زنگ زدگی آن ها می شود.

مورد متمایز کننده در پمپ سانتریفیوژ خانگی و پمپ های آب خانگی گراندفوس می توان به آن اشاره کرد این است که رنج این پمپ ها از اندازه متوسط شروع می شود و هرگزمدل های کوچک مثل سایر برندها را تولید نمی کندو به خاطر جنس استیل آن ها دارای بازهقیمت بالاتری نسب به سایر پمپ های مشابه خود دارد.

 پمپ سانتریفیوژ استیل :

گراندفوس یکی از کارخانه هاییمی باشد که پمپ های خود را بیشتر از جنس استیل تولید و به بازار می کند. پمپ سانتریفیوژ گراندفوس در حالت های مختلف و توان های کاری مختلف قابل عرضه می باشد. یکی از معروف ترین این پمپ ها مدل Grundfos NB می باشد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.


کلمات کلیدی: پمپ گراندفوس ، پمپ گراندفوس cr ، پمپ گراندفوس ups – پمپ گراندفوس آب و هوا , پمپ گراندفوس آبتین ، پمپ گراندفوس cm –پمپ گراندفوس پکیج ، پمپ گراندفوس طبقاتی ، پمپ گراندفوس در ایران ، پمپ گراندفوس tp ، پمپ اب گراندفوس ، انتخاب پمپ گراندفوس ، نمایندگی پمپ گراندفوس در ایران ، انواع پمپ گراندفوس ، الکترو پمپ گراندفوس, اطلاعاتپمپ گراندفوس , پمپ آب گراندفوس ، قیمت پمپ آب گراندفوس ، بوستر پمپ گراندفوس ، تعمیر پمپ گراندفوس ,پمپ گراندفوس خطی سیرکولاتور موتورخانه ، پمپ خطی گراندفوس . کاتالوگ پمپ خطی گراندفوس ، پمپ خانگی گراندفوس , قیمت پمپ خطی گراندفوس, خرید پمپ گراندفوس. درباره پمپ گراندفوس , پمپ زمینی گراندفوس ، پمپ سیرکولاتور گراندفوس ، قیمت پمپ سیرکولاتور گراندفوس ، سایت پمپ گراندفوس ، پمپ سیرکولاسیون گراندفوس ، پمپ سیرکوله گراندفوس ، پمپ شوفاژ گراندفوس ، شرکت پمپ گراندفوس – فروش پمپ گراندفوس , قیمت پمپ گراندفوس ، قیمت پمپ گراندفوس, قطعات پمپ گراندفوس ، کاتالوگ پمپ گراندفوس ، مشخصات پمپ گراندفوس ، محصولات پمپ گراندفوس ، نمایندگی پمپ گراندفوس ، نمایندگی پمپ گراندفوس ، نمودار پمپ گراندفوس – نماینده پمپ گراندفوس ، نقشه پمپ گراندفوس . پمپ های گراندفوس, نمایندگی پمپ های گراندفوس ، کاتالوگ پمپ های گراندفوس ، قیمت پمپ های گراندفوس.

روش انتخاب و آشنایی با انواع پمپ

روش انتخاب و آشنایی با انواع پمپ

 

به طور کلی پمپ ها کمک می کنند تا انواع مایعات و گازها را با استفاده از فعالیت های مکانیکی جابجا کنند.

سه نوع پمپ اصلی وجود دارد:

  1. لیفت (بالابر مستقیم)
  2. جایگزین
  3. پمپ های جاذب

 

در هر سه نوع پمپ، انواع مختلفی از پمپ ها وجود دارند که هر کدام کارکرد مخصوص به خود را دارند. این پمپ ها شامل پمپ لجن کش،پمپ وکیوم (خلا)، پمپ آب، پمپ زباله و پمپ هیدرولیک می شوند. قبل از اینکه خریدار پمپی را بخرد، باید اول مشخص کند که چه نوع پمپی نیاز دارد. هنگام جستجو برای پمپ، خریدار باید اطمینان حاصل کند که نوع پمپی که نیاز دارد و ویژگی های ضروری آن چیست.

 

  • انواع پمپ های اصلی

خریدار هنگام جستجوی پمپ، انواع مختلفی از پمپ را برای انتخاب پیش رو دارد که شامل پنچ نوع پمپ می شود که در زیر لیست شده است. این مهم است که خریدار اطلاعات نسبتا خوبی راجع به هر پمپ داشته باشد تا بتواند با توجه به نیاز خود بهترین تصمیم را بگیرد.

  1. پمپ وکیوم

پمپ وکیوم گاز را از مخزن آب بندی شده بیرون می کشد و خلا ایجاد می کند. معمولا پمپ وکیوم به 3 روش این کار را انجام می دهد: جایگزین مثبت، جنبشی و گیرانداز

 

وکیوم جایگزین مثبت: طی استفاده از مکانیسمی که اجازه می دهد گازها در اتاقک جریان داشته باشند، حفره بزرگتر می شود. در اینجا حفره بسته می شود و گاز به اتمسفر فرستاده می شود. و این چرخه تکرار می شود.

  • وکیوم جنبشی: مولکول های گاز با سرعت بالای تراکم مایع و سرعت بالای تیغه ی چرخان از اتاقک بیرون فرستاده می شوند. این پمپ ها پمپ های مولکولی هم نامیده می شوند.
  • وکیوم گیرانداز: این نوع پمپ ها گاز را در حالت جامد جذب می کنند و به حالت خلا بسیار بالا می رسند اگرچه این حالت پایدار نیست.

 

 

از پمپ وکیوم برای تبدیل خلا کم به خلا زیاد استفاده می شود. این نوع پمپ برای ساختن الکترونیک ها، مانند پمپ های برودتی یا هر کاری که نیاز به نوعی خلا داشته باشد، استفاده می شود.

 

  1. پمپ آب

پمپ آب می تواند برای مصارف تجاری، خانگی (آپارتمان، ویلا) یا برای چاه ها به کار گرفته شود، خریدار می تواند پمپ آب مناسب نیاز خود را پیدا کند تا آب را از چاه بیرون بکشد و در پمپ تحت فشار استفاده کند.

  • پمپ آب دستگاه: پمپ آب دستگاه کمک می کند که جریان آب از طریق سیستم خنک کننده ی دستگاه تنظیم شود. وقتی سیل روی آن بد جا گرفته باشد، کل پمپ باید عوض شود.
  • پمپ آب چاه: این نوع پمپ آب، آب را از زمین بیرون می کشد تا در خانه و یا شرکتها استفاده شود. خریدار بر حسب نیاز خود و تعداد سینک و دستشویی که دارند یکی از انواع پمپ آب چاه را خریداری می کنند.
  • پمپ آب تحت فشار: پمپ آب تحت فشار در خانه ها و شرکتها کار گذاشته می شود و فشار آب سالانه را تنظیم می کند و جریان آب را در مناطق مختلف محل موردنظر کنترل می کند.

 

پمپ آب معمولا گران است. پس مراقبت های لازم را به عمل آورید تا در وقت و پول خود صرفه جویی کنید.

 

  1. پمپ زباله

پمپ زباله بیشتر برای پمپاژ پسماند آب استفاده می شود. پمپ زباله معمولا پسماندهای فاضلاب زیرزمینی را پمپاژ می کند تا به سطح قابل دسترس برساند. پسماندها ممکن است حاوی جامدات نرم یا سخت باشند. در کل 4 نوع پمپ زباله وجود دارد:

  • پمپ سرنگی: پمپ زباله برای حمل کردن مقدار مشخصی مایع در مدت زمانی مشخص استفاده می شود. پمپ های مکنده به طور خودکار مایع را حمل می کنند. در حالیکه پمپ های تزریقی مایع را با سرعت بالا پرداخت می کنند.
  • پمپ بهداشتی: پمپ بهداشتی در کارخانجات تقطیر سازی، فرآورده های غذایی و سایر مواردی که نیاز به سطح بهداشتی بالا دارند استفاده می شود.
  • پمپ حفره ای: پمپ حفره ای برای حمل مواد آبکی و مایعاتی که مشکوک به داشتن جامدات هستند، استفاده می شود. مایعات با کمک پمپ زباله معمولا به سمت مخزن ذخیره حرکت می کنند یا از طریق لوله ی پمپ پمپاژ می کنند و پاکسازی آن آسان است.
  • پمپ جایگزین مثبت: مایعات از طریق نیروی مکانیکی این نوع پمپ جابجا می شوند. این کار اغلب با استفاده از پیستون ها، دنده ها، دیافراگم ها انجام می شود. نیرو از طریق هیدرولیک ها، آب و یا پنل های خورشیدی تامین می شود.

 

حتما پمپ زباله را به طور منظم بشویید. این دستگاه ها برای جابجایی موادی که گاه پر از مواد غذایی و دیگر جامدات هستند و می توانند باعث گرفتگی شوند، استفاده می شوند.

 

  1. پمپ هیدرولیک

پمپ هیدرولیک در سیستم های هیدرولیکی استفاده می شود. این نوع پمپ یا برچسب هیدرواستاتیک (جایگزین مثبت) می خورد یا هیدرودینامیک (جایگزین ثابت یا متغیر). پمپ هیدرولیک شامل 6 گروه اصلی می شوند:

  • پمپ دنده ای: رایج ترین نوع پمپ هیدرولیکی به طور گسترده در تاسیسات شیمیایی استفاده می شود. دو نوع پمپ دنده ای اصلی پمپ های دنده ای داخلی و خارجی هستند.
  • پمپ پره ای گردشی: شامل پره هایی می شوند که روی بردار قرار دارند. بردار در حفره می چرخد. پره ها همچنان که پمپ می چرخد، در هدایت و انتقال خودکار نیرو استفاده می شوند.
  • پمپ پیچی: پمپ های قدیمی در آبیاری و انتقال جامدات مثل غلات استفاده می شوند. یک پمپ جایگزین مثبت از یک یا چند پیچ برای جابجایی مواد استفاده می کند.
  • پمپ محوری خمیده: پمپ محوری خمیده در دو طرح اصلی وجود دارد: توما با زاویه 25 درجه و والمارک با زاویه ی 40 درجه با فاصله ی حداکثری بین شفت و پیستون ها و با بهترین بهره وری

 

هنگام خرید یک پمپ هیدرولیکی، خریدار باید بداند که پمپ سیستم باز مورد نیاز اوست یا پمپ سیستم بسته.

 

  1. پمپ لجن کش

پمپ لجن کش برای حمل آبی که یکجا جمع شده و به صورت لجن درآمده است استفاده می شود.  این پمپ معمولا در انبار یا زیرزمین خانه ها و شرکتها که احتمال تجمع آب در آنها امکان دارد (خصوصا جاهایی که پایین تر از سطح آب قرار دارند) استفاده می شود. پمپ لجن کش به دو نوع اصلی تقسیم می شود:

  • پمپ لجن کش ستونی(شفت و غلاف): موتور پمپ بالای لجن قرار می گیرد و همین باعث می شود که پمپ خیلی راحت تر و روان تر کار کند.
  • پمپ لجن کش شناور: این پمپ داخل لجن کار می کند; با سیل بسته می شود که کاربر دچار شوک الکتریکی نشود.

 

اغلب یک پمپ پشتیبان هم هست که با باتری کار می کند و در صورت رفتن برق از آن استفاده می شود. در این صورت اگر برق نباشد، پمپ همچنان کار می کند.

 

نگهداری پمپ

برای صرفه جویی در وقت و زمان، باید حتما مراقبت های لازم را به عمل آورد و طبق برنامه پیش رفت. حتما در فواصل زمانی منظم، وضعیت پمپ ها را بررسی کنید و از مسائل و مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.

 

نتیجه گیری

افراد و شرکتها برای جابجایی آسان تر مایعات، چه در شرکت و چه در خانه و حتی برای داخل یک دستگاه دیگر، از پمپ استفاده می کنند. خریدار باید بداند به چه نوع پمپی نیاز دارد و بر طبق آن خرید کند. این یعنی مشخص کردن نوع پمپ، مثلا دنده ای هیدرولیکی یا لجن کش شناور. هر پمپ کارکرد مختص خود را دارد. پس هیچ محصولی را قبل از بررسی های لازم نخرید. همچنین مهم است که به طور منظم به پمپ ها رسیدگی شود. مثلا باقی مانده ها و اضافات دور ریخته شود، اجزای پمپ روغنکاری شود تا پمپ بیش از حد داغ نشود و در وضعیت مناسب خود بماند. یک برنامه مراقبت منظم باعث می شود. بررسی خوب و مناسبی انجام شود و تغییراتی در صوت لزوم داده شود تا از خرابی دستگاه جلوگیری شود.