فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

در کردان کجا را ببینیم؟

رودخانه کردان:

رودخانه کردان از ارتفاعات کهار جاری است ، این رودخانه از شهرهای ساوجبلاغ و نظرآباد می گذرد و در اطراف شهر نجم آباد وارد رودخانه شور می شود.

کردهای کرج بخشی از مسافران خود را مدیون این رودخانه هستند و بیهوده نبود که نام خود را از این رودخانه گرفته اند.

برج مقبره: 

وقتی از روستاییان در مورد دیدگاه کردها سوال کردیم ، ابتدا یاد آرامگاه افتادند که در یک کیلومتری روستا قرار دارد.

این برج آجری شکل دایره ای دارد که به گفته باستان شناسان به دوره سلجوقیان برمی گردد. سقف مقبره به شکل کلاه است و سوراخی در دیوار آن وجود دارد که احتمالاً از آن برای گردش هوا و حذف رطوبت استفاده می شده است.

هنوز مشخص نیست که این قبر کسی است یا از آن استفاده نظامی شده است ، اما آنچه بر جذابیت آن می افزاید طبیعت زیبای اطراف قبر است که به نظر می رسد به فیلم های قدیمی کشور باز می گردد. با این حال ، برخی از مردم با اطمینان به این که آرامگاه امامزاده حسین است ، به آنجا می روند. مقبره در امتداد رودخانه واقع شده است و می توانید هنگام تماشای رودخانه برای دیدن آن برنامه ریزی کنید.

کوهنوردی: 

کردان از شرق به کوه های طالقان می رسد. همانطور که گفتیم رودخانه کردان از قله کهار سرازیر می شود. این رودخانه طبیعتی زیبا ایجاد کرده است.

ارتفاع کوهار 4050 متر است و گروهی از کوهنوردان معروف به سنگسو سالهاست ارتفاعات کردها را در این شیب زیر پا می گذارند.

منطقه پرواز کردی

اولین سایت پرواز البرز در کردان کرج ایجاد شد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم در جستجوی تجربه شیرین پرواز و پاراگلایدر به کردستان می آیند.

این موسسه همچنین آموزش عملی پاراگلایدر را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای رفتن به این مجموعه باید در یک روز آفتابی به کردهای کرج سفر کنیم. در غیر این صورت اجازه پرواز در هوای بارانی ، باد ، برف ، رعد و برق یا احتمال وقوع آن را نخواهیم داشت.

مجموعه ورزشی ایثار

همانطور که گفتیم ، قرار نیست همه ویلا برای دیدن داشته باشند. مجموعه ورزشی ایثار ظرفیت پذیرایی از افراد زیادی را دارد. این مجموعه فضای خوبی را برای تعطیلات آخر هفته خوب ایجاد می کند.

این مجموعه همچنین دارای استخر شنا ، زمین فوتبال و سالن بدنسازی برای ورزش های گروهی است. روستاهای تفریحی مشابه دیگری نیز در کردان کرج وجود دارد. علاوه بر این شهرها ، ویلاهای زیادی برای دسترسی به اینترنت و مجوزهای حضوری وجود دارد.

کمپینگ در کردان

اگرچه کردان اکنون به مکانی برای ساخت ویلا برای ثروتمندان تهران تبدیل شده است ، اما هنوز هم می توان بدون ویلا به این روستا رفت و اردو زد.

یکی از جاذبه های کردان طبیعت و کوچه های آن است. باید به خاطر داشته باشیم که به دلیل عبور رودخانه ، این شهر مملو از مزارع شخصی و زمین های کشاورزی است.

هنگام کمپینگ باید اطمینان حاصل کنیم که زمین متعلق به شخص حقیقی نیست. سپس می توانیم چادر برپا کرده و در آن پناه ببریم. مغازه های زیادی در کردان وجود دارد که می توان برای کمک به اقتصاد مردم خریداری کرد.

اجاره ویلا در کردان

انواع مختلفی از ویلا در کردان برای اقامت وجود دارد. این روستا همچنین دارای امکانات اقامتی برای گردشگران است ، مانند ویلاهای روستاهای تفریحی کرد ، اما در این میان ، برخی ترجیح می دهند در طبیعت بمانند و همه اینها را کمپ کنند ، البته طبیعت سرسبز و بکر و آب و هوای مطلوب. و مردم پاکستان در این تصمیم بی گناه نیستند.

برخی دیگر از گردشگران پس از گذراندن ساعاتی در این شهر به تهران یا استان البرز باز می گردند. البته به خاطر داشته باشید که مراکز اقامتی بیشماری در کرج وجود دارد.

از آنجا که برای رسیدن به کردان باید از ماشین شخصی خود استفاده کنید ، هنگام انتخاب ویلا داشتن پارکینگ ضروری است. هنگام انتخاب محل اقامت به این نکته توجه داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.