فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی (AA 2(1/2

پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی

پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی (AA 2(1/2

پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی (AA 2(1/2 از نوع پمپ های خطی سیرکولاتور آبگرد می باشد و جهت سیستم های گرمایشی و سیرکولاسیون آب گرم کاربرد موثری دارد. این پمپ در منازل و آپارتمان ها، ساختمان های اداری و صنایع کاربرد فراوانی دارد و دارای تکنولوژی بالایی می باشد که به صورت موتور خشک، بدون کوپلینگ واسطه بوده و نیازی به روغنکاری و سرویس دوره ای ندارد. کارکردی آرام و بدون صدا دارد و محیطی مطلوب برای زندگی و کار فراهم می آورد. الکتروموتور دارای ترموگارد بوده و لذا هیچگاه با افزایش دما نمی سوزد. جنس پروانه ها مقاوم در برابر خورندگی هستند و کلاس حفاظتی الکتروموتور IP54 می باشد و کلاس عایقی سیم پیچی موتور از نوع F/B می باشد. جنس شفت پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی از نوع فولاد زنگ نزن انتخاب شده است. این پمپ سیرکولاتور خطی دارای مکانیکال سیل می باشد.

زاویه قرارگیری مکش و دهش در پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی 180 درجه می باشد. نداشتن واسطه باعث گردیده که استهلاک و ایجاد صدا درپمپ سیرکولاتور سمنان انرژی کاهش فراوانی داشته باشد. پوسته موتور از جنس آلومینیوم و پوسته پمپ از جنس چدن می باشد و در ضمن پروانهپمپ از جنس نوریل و مقاوم نسبت به حرارت و رسوبات است. دور موتور در این پمپ سیرکوله 1450 RPM است و همین امر باعث می گردد که اینپمپ بتواند به صورت دائم کار فعالیت کند.

اگر درصدد جایگزینی مناسب جهت پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی هستید می توانید از برندهای گراندفوس، لوارا، داب، کالپدا، هالم، آزاد البرز، نوید سهند، ایران سهند و بلند کاست بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی اعلام می نماید که این نوع از پمپ سیرکوله سمنان انرژی از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

 

کمینه و بیشینه قیمت پمپ سیرکولاتور سمنان انرژی (AA 2(1/2 از 4,166,000  الی 5,420,000  می باشد.

این پمپ سیرکولاتور ساخت کشور ایران می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.