فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

فروش پمپ آب - Famco

پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX

پمپ آب کالپدا NR4 50/200B

پمپ آب کالپدا سری NR

پمپ آب کالپدا NR4 50/200B از نوع پمپ های خطی سیرکولاتور می باشد. این پمپ دارای سربندی برق به صورت سه فاز و در دسته بندی پمپ سیرکولاتور تک دور قرار می گیرد.

از این پمپ آب سیرکولاتور در جهت سیستمهای گرمایشی و سیرکوله آب گرم استفاده می شود.

جنس پوسته موتور آن آلومینیوم و جنس بدنه پمپ آن از چدن می باشد در ضمن دارای پروانه ای با جنسیت تکنو پلیمر می باشد.

در پمپ سیرکولاتور کالپدا زاویه ورودی و خروجی الکتروپمپ 180 درجه می باشد و از این جهت می باشد که به آن پمپ خطی نیز می گویند. تکنولوژی بالایی که در ساخت این پمپ سیرکولاتور به کار رفته باعث گردیده که بسیار نرم کار کرده و پمپ آب بی صدا قلمداد شود و  فضایی آرام و مناسب را ایجاد می نماید.

از این پمپ برای ساختمان، آپارتمان مسکونی، اداری، تجاری و کارخانجات استفاده می گردد.

در ضمن به دلیل اینکه الکتروموتور این پمپ سیرکولاتور با دور 1450 RPM می باشد به صورت دائم کار بوده و می تواند بدون نیاز به استراحت در طول شبانه روز به فعالیت خود ادامه دهد.

از دیگر ویژگیهای این پمپ سیرکولاتور نداشتن واسطه می باشد که همین امر باعث می گردد که کاملا بی نیاز به روغن کاری و تنظیم پمپ آب و سرویس ماهانه باشد.

اگر درصدد جایگزینی مناسب جهت پمپ سیرکولاتور کالپدا هستید می توانید از برندهای گراندفوس، داب، لوارا، هالم، آزاد البرز، نوید سهند، ایران سهند، بلند گاست و سمنان انرژی بهره ببرید.

گروه مستر به عنوان نماینده فروش پمپ آب سیرکولاتور کالپدا اعلام می نماید که این نوع از پمپ Calpeda از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشد، لذا خرید پمپ آب مذکور را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

 

کمینه و بیشینه قیمت پمپ آب کالپدا مدل NR4 50/200B از 31,910,000 الی 36,697,000 می باشد.

 

این پمپ ساخت کشور ایتالیا می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.